وزارت اطلاعات
اخبار وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران
اسارت 2 فرمانده پژاك توسط سپاه
وبلاگ CIA : سردار شعبانی با اشاره به تلفات سنگین پژاک در درگیری با نیروهای سپاه، گفت: 9 نفر از افراد این گروهک به اسارت درآمده‌اند که دو نفر از آنها از فرماندهان پژاک هستند.
 

سردار ناصر شعبانی از مسئولین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اقدامات عملیاتی سپاه علیه گروهک پژاک در شمالغرب کشور، تلفات این گروهک را بسیار سنگین دانست و افزود: اخیرا جانشین این گروهک تروریستی اعلام آتش‌بس یکطرفه کرده که این امر نشان‌دهنده عمق تلفات آنهاست.

شعبانی همچنین ادامه داد: 9 نفر از افراد این گروهک به اسارت نیروهای سپاه درآمده‌اند که دو نفر آنها از فرماندهان پژاک هستند.

وی به اعترافات دست‌گیرشدگان اشاره کرد و گفت: اعترافات این اشخاص کمک زیادی به شناسایی عقبه‌های این گروهک تروریستی و یافتن مکان‌های ذخیره سلاح و مهمات آنها خواهد داشت و ان شاءالله در آینده شاهد بیان دستاوردهای مهم سپاه از زبان خود آنها خواهیم بود.

ParsHit

javahermarket

javahermarket

javahermarket

javahermarket

javahermarket



           
درباره وبلاگ


رسانه اطلاعاتی دنیا
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
دانلود

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وزارت اطلاعات و آدرس cia.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 752
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 756
بازدید ماه : 756
بازدید کل : 138047
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

javahermarket

javahermarket